فرشته ی زیبا


فرشته ی زیبا


آهنگ زبان اصلی سریال ارورا

 

 

 


DOWNLOAD


نظرات شما عزیزان:

مهربان
ساعت16:27---17 خرداد 1391
عالللللللللللللللللللللللللللل للللللللللللللللی

مهربان
ساعت16:23---17 خرداد 1391
سلام من برای شمایک بارپیام دادم ولی جواب ندادین لطفاجواب من روهم بدین باشه
ولی خیلی سایت جالبی است


erfan
ساعت22:34---8 دی 1390
اهنگ های تو مارتین لوبوس بسیار قشنگ است

laleh
ساعت10:59---16 آذر 1390
سلام سارا جونم. خوبی خانومی؟ هنوز اون آهنگه رو پیدا نکردی خانم؟

زمزمه نامرد هم چه آهنگای خوشگلیو برای تبلیغ سریال هاش می ذاره که اصلا هم نمی شه پیدا کرد. تازه من جز اون آهنگ تبلیغی ارورا دارم دنبال آهنگ کولی منم تبلیغ کولی ها و آهنگ تبلیغی الیسا هم می گردم! چه کار کنم پیدا نمی شن هیچ کدوم!
پاسخ:باشه گلم دنبالش میگردم!


laleh
ساعت18:17---28 آبان 1390
sara 5shanbe gozashto ma hamchenan montazerim

laleh
ساعت12:48---27 آبان 1390
jigareto :x

laleh
ساعت8:16---26 آبان 1390
merc khanomi 1dooneyiii :-*:-*:-*

sara joon az hamun ahangaye tablighati ro k zemzeme baraye tablighe elisa mizare ro ham mituni uplode koni? (hala migi in dokhtare che porooe) پاسخ:نه عزیزم کی گفته تو پرویی گلم!؟؟:Oباشه گلم اگه تونستم حتما!این که دیگه غصه نداره!:*:*:*


laleh
ساعت21:35---24 آبان 1390
سارا جان وبلاگت عالیه گلم.

سارا جان اون آهنگیو که زمزمه برای تبلیغ سریال ارورا جدیدا گذاشته و میگه : one love is stronger ; one love is all you need رو نداری خانومی؟ اگه داری ممنون می شم آپلودش کنی گلم. پاسخ:باشه عزیزم حتما 5شنبه میذارم!


پرنسس یخ
ساعت13:34---17 آبان 1390
ممنونم عزیزم ....خیلی عالی بود مرسی
پاسخ:خواهش میکنم!


رومینا
ساعت14:38---18 مهر 1390
عزییییییییییییییییییییزم بالاخره به یوتیوب راه پیدا کردم!البته با یه برنامه ی دیگه!خیلی عالیییییییییییییییییییی بود!اولین کلیپی که دانلود کردم هم از انا و دنایل بود خییییییییییییییلیییییییییییییی ییییی هم قشنگ بود البته سه عکس بینش میکس کرده بود که خییییییلیییییی زشت بود بی ادبانه بود ولی کلیپش محشر بود لازم نیست برام چیزی بذاری
پاسخ:باشه گلم!!!خوشحالم که درست شد!!!


افروز
ساعت16:47---17 مهر 1390
سارا عکسات خیلی خوب هست. سارا دوستت دارم.
پاسخ:مرسی منم دوستت دارم!!


ژاله
ساعت19:56---14 مهر 1390
عزیزم قرار بود کلیپ هم بذاری پس چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!پاسخ:باشه عزیزم میذارم!!

aida 
ساعت16:53---14 مهر 1390
واييييي سارا ي خوشمل خودم ممنونم عزيزدلمواي نميدوني وقتي اومدم تو وبت و ديدم نوشتي به درخواست ايدا چقدر خوشحال شدم گل منطوري كه داشتم از خوشحالي بال در مياوردممرسي عزيز دلمراستي عزيزم من 5شنبه ها تعطيلم گل منبازم ازت ممنونم پاسخ:آخییییییی!!!خواهش میکنم گل خوشگلم!!!بازم بیا وبم وقتی میای خییییلییییییییی خوشحال میشم!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SaRa | تاريخ: شنبه 14 / 7برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |